هدف از ساخت این سایت آموزش های کاربردی (معماری، گرافیک و...) و کسب درآمد می باشد. مشاوره (ساعات اداری) 09365276868

آموزش ویری - V.ray HSLR


آموزش ویری  - V.ray HSLR

 

(V.ray) وی ری چیست ؟ و کاربردهای آن کدامند ؟

(V.ray) وی ری یکی از افزونه های بسیار سودمند در تری دی مکس می باشد که استفاده از آن برای معماران،
طراحان و هنرمندان برای پیاده سازی ایده های ذهنی آنان یک افزونه بسیار عالی به شمار می رود.
هر فردی با افزایش مهارت های خود در زمینه های گوناگون مرتبط با طراحی و افزونه های متنوع موجود در هر نرم افزاری می تواند پیشرفت و موفقیت آینده خویش را تضمین نماد، وی ری نیز افزونه مناسبی برای بروز خلاقیت های فردی می باشد و می توان با بهره گیری از قابلیت های آن در زمینه طراحی گامی رو به جلو برداشت.

ویری یکی از قوی ترین نرم افزارهایی است، که برای رندر مدلهای سه بعدی ساخته شده در نرم افزارهای مختلف از آن استفاده می شود، این آموزش به این صورت در نظر گرفته شده که به صورت تخصصی همراه با درک درست، کامل و گام به گام ابزارها و کارکردهای این نرم افزار را (پروژه محور) بررسی نماییم.

 

کاربردهای وی ری

افزونه وی ری در ابتدا فقط در معماری مورد استفاده قرار می گرفت اما با پیشرفته تر شدن ابزارهای وی ری از آن در بسیاری از پروژه های هنری و طراحی مانند
ایجاد جلوه های ویژه و هم چنین در تبلیغات، صنعت و بسیاری از بازی های رایانه ای استفاده می گردد.
نور و سایه مهم ترین ابزارهای موردنیاز در معماری می باشد که سبب ایجاد طرح ها و مدل سازی های واقع گرایانه در این زمینه می گردد.
با استفاده از آن می توان نورپردازی را به گونه ای کاملا طبیعی انجام داده و پروژه های سه بعدی با کیفیت و مطلوبی را ارائه نمود.

وی ری یک پلاگین رندر تجاری برای برنامه های کاربردی و نرم افزارهای گرافیکی کامپیوتری سه بعدی می باشد.
وی ری در صنایع رسانه ای، سرگرمی و طراحی مانند :

  • تولید فیلم
  • بازی های ویدیویی
  • در طراحی صنعتی
  • طراحی محصولات
  • و هچنین در معماری کاربرد دارد.

برخی از ویژگی های منحصر به فرد وی ری

 

1- سریع بودن

Vray نسبت به سایر افزونه های موجود از سرعت بیشتری برخوردار است.
با استفاده از آن می توان زمان ترجمه، ساخت انیمیشن و همچنین ایجاد پیش نویس ها در طراحی را بسیار سریع تر به انجام رساند.
استفاده از وی ری سبب صرفه جویی در زمان و تلاش شما می گردد و در نهایت می توانید یک طراحی بسیار زیبا و با کیفیت را به مشتری ارائه دهید.
استفاده از انیمیشن ها در معماری گران هستند، تولید سختی دارند و به ندرت اطلاعات طراحی مورد نیاز معماران و طراحان را به گونه ای متمرکز و دقیق ارائه می دهند؛
این در حالی است که انیمیشن را با استفاده از افزونه وی ری می توان با سرعت نسبتا زیادی تولید نمود و از طریق آن مشتریان زیادی را تحت تأثیر طراحی و مدل سازی خود قرار داد.

 

2-یکپارچه بودن

وی ری همچنین یک افزونه یکپارچه می باشد که با بسیاری از نرم افزار ها سازگار است،
این افزونه قابلیت ادغام با انواع برنامه های مدل سازی سه بعدی را دارا می باشد.
به همین دلیل می توان فایل های ایجاد شده توسط افزونه وی ری را توسط نرم افزارهایی نظیر تری دی مکس، راینو و اسکچاپ مورد ویرایش و طراحی قرار داد.
وی ری به عنوان یک افزونه قابل ادغام در معماری نیز کاربرد دارد و می توان از ویژگی های منحصر به فرد آن در معماری نیز بهره مند شد.

 

۳-ابزارهای متنوع 

Vray یک افزونه کاربردی همراه با ابزارهای گوناگون ومتنوع می باشد که سبب گردیده بسیاری از افراد بتوانند به آسانی با این افزونه کار کنند و به کسب تجربه بپردازند.
با استفاده از ابزارها و گزینه های متنوع موجود در این افزونه می توان تنظیمات مربوط به دوربین، نقشه ها و منبع نور و هم چنین عمق میدان را به آسانی انجام داد.

در واقع این افزونه با ارائه ابزارهای مناسب در زمینه طراحی، سبب ایجاد سهولت بیشتر در پروژه های معماری گردیده است.
فراوانی گزینه ها و تنظیمات موجود در افزونه وی ری و همچنین وجود کتابخانه های گوناگون در این افزونه، استفاده از آن را در موارد گوناگونی نظیر معماری و به ویژه در طراحی ها و صنعت گسترش داده است.
استفاده از وی ری در معماری و طراحی مناسب می باشد که با استفاده از آن می توان خلاقیت ها و مهارت های خود را در زمینه های گوناگون به رشد و شکوفایی رساند.
افزونه وی ری دارای انعطاف پذیری زیادی می باشد و طراحان و معماران می توانند با استفاده از این افزونه، تنظیمات رندر را به انجام برسانند.

 

4-ایجاد تجسم واقعی 

کیفیت محصول نهایی ایجاد شده توسط Vray بسیار بالاست و با استفاده از آن
می توان طراحی های بسیار دقیق و هوشمندانه ای را پیاده سازی نمود.
استفاده از آن به خصوص در معماری سبب ایجاد طراحی های واقع گرایانه تر می گردد و شما می توانید تجسمی از فضای واقعی را برای مشتری ایجاد نمایید.

با این کار می توانید یک طراحی مشتری پسند و بسیار زیبا را تهیه نمایید و نظر مشتریان را نسبت به آن جلب نمایید.
وی ری همچنین سبب توزیع نور به گونه ای مناسب می گردد و با استفاده از آن می توان به آسانی شبیه سازی های بازتاب و شکست نور در نقشه ها را انجام داد.
نمایش صحیح و با کیفیت نور و سایه در افزونه وی ری سبب اجرای طراحی های بسیار ایده آل در معماری گردیده است و و با استفاده از آن می توان نور و سایه را در طراحی های مختلف به خوبی مشخص نمود.

 

بعد از گذراندن این دوره با تضمین کامل، که از صفر تا انیمیشین با شگردهای تخصصی و درک درست، با این نرم افزار آشنا شده که با یک لب تاپ معمولی بتوانید رندر، انیمیشن بسازید و وارد بازار کار بشید.

تضمین به این صورت میباشد که تا اخر آموزش اگر درک درست یا نتوانستید یاد بگیرید مبلغ مجددا به حسابتون واریز میشود که فکر نکنم بتونید اینطور تضمینی پیدا کنید به شرطی که تمرین داشته باشید.

 

همراه با

عضویت در گروه پشتیبانی ۲۴ ساعته و رفع سوالات و مشکلات شما عزیزان

مدرس: علی منصوری

 

آشنایی کامل با تنظیمات یا پنل های ویری

آشنایی کامل با تمام نورها و تنظیمات

آشنایی کامل با فریمینگ یا کادربندی و عکاسی که ربطی به آموزش ویری نداره

آشنایی کامل با تمام متریال ها و متریال های پیچیده

آشنایی کامل با اسکریپت های پرکاربرد و بسیار حرفه ای

آشنایی با چندین تکنیک حرفه ای برای مدل کردن، مدلسازی های سنتی

آشنایی با آنرپ

آشنایی با تکنیک های خاص برای چیدمان، کادر، و نورپردازی های حرفه ای

آشنایی با انیمیشن و ...

تکنیکهای فتوشاپ دیگه بیشتر از این توضیح نمیدم ،مطلب کاربردی یاد میگرید که اگر اینجا بخوام ذکرشون کنم خیلی طولانی میشه.

 

تعدادی از رندرهای کار شده جلسه یکم

 یک رندر از رندرهای کار شده جلسه یکم

 

تعدادی از رندرهای کار شده جلسه دوم

تعدادی از رندرهای کار شده جلسه سوم

 

تعدادی از رندرهای کار شده جلسه چهارم

 

اگر تمام تست رندر و مطالب گذاشته شه خیلی زمانتون گرفته میشه چندتای دیگه گذاشته میشه و میریم برای جواب دادن سوالات متداولی که پرسیده میشه

 

سوالات متداول

 

آیا این نرم افزار (V.ray) برای رندر گرفتن بهتر است یا نرم افزارهای دیگر؟

تمام نرم افزارها یک ابزار هستند و مهم تر هنر (دید هنری، ایده و محتوا)کار میباشد حالا یک نرم افزار یکمی سریع تر ویک نرم افزار دیگه یکمی کندتر مهم حس حال و اون افکار هنرمند یک مثال میزنم که کاملا بیشتر متوجه بشید مثلا ساخت یک لایت در تمام نرم افزار های رندرگیر با کلیک و درگ کردن ساخته میشود و در نهایت این شما هستید که با در نظر گرفتن درجه حرارت شدت و رنگ این لایت برای صحنه یک نور رئال رو شبیه سازی میکنید و تکنیک، مهم تر میباشد پس گول سودجوی بعضی افراد رو نباید خورد  و برعکس تمام کسانی که برای فروش بیشتر، هر نرم افزاری که آموزش میدن اون نرم افزار رو بهترین میدونن باید این رو ذکر کنم که تمام نرم افزار ها عالی هستند که هرکدام خصوصیت خاص خودشون رو دارند که ممکن با یک نرم افزار بسیار ساده یک حرکتی رو در حدی سریع انجام داد که در یک نرم افزار خیلی حرفه ای نتوانیم در این حد و با این سرعت به این نتیجه رسید، و ویری یک نرم افزار با اصالت که ساخت یک شرکت معتبر و خیلی بزرگ هستش که اکثر تریدی ارتیست های بزرگ دنیا از این نرم افزار برای انیمیشن یا رندر های های تک فریم استفاده میکنند  مطمعنن شکی نیست که جز بهترین ها هستش و همیشه هم در حال آپدیت شدن میباشد  چه از لحاظ سرعت ، کیفیت و... نکته مهم که با یک سرچ سریع میتونید این موضوع رو کاملا متوجه بشید ویری یکی از نرم افزارهای مهم یا پایه برای استخدام و یا شناخته شده تر برای تمام شرکت ها و افراد متخصص میباشد.

 

آیا بدونه هیچگونه اطلاعاتی از این نرم افزار میتوانیم در این دوره شرکت کنیم؟

بله 100% در این پکیج فرض بر آن شده است که کاربران بدون هیچگونه اطلاعات قبلی از ویری این پکیج رو تهیه کرده اند.

 

آیا بعد از ثبت نام سریع میتونم به آموزش دسترسی داشته باشم؟

بله 100%

        

                                    مشاوره قبل از خرید در تلگرام        

                                 Archmansoori@ 

                                09365276868

 


مبلغ قابل پرداخت 4,708,300 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 630

3DHSLR.COM

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما